חשוב לדעת

יש לך (רק) דף עסקי בפייסבוק? תתחילי לדאוג

תארי לעצמך שאת בונה את בית חלומותיך. יש בו חדרי שינה מפנקים לכל בני משפחתך, סלון מרווח ומכניס אורחים, מטבח מודרני (וכמובן מישהו שיעבוד בו ויכין לך ארוחות)... דמייני שהשקעת חמש שנות עבודה, דם, יזע וכסף ביצירת הפאר הזו.



גם את יכולה

לתפוס אותם בכותרת - המדריך המעשי

80% מקוראי התוכן שלך לא באמת קוראים את התוכן שלך. אלא אם כן את אשפית בכותרות. הנה מדריך קצר לכתיבת כותרות שיגדילו את אחוז הקוראים (רמז: אלה הלקוחות הפוטנציאליים שלך).



מכירה אותו?

כלי המכירות המצליח ביותר יכול לעבוד גם בשבילך

אנשים עוברים באתר האינטרנט שלך כמו בחנות, וכמו בחנות, רובם מסתכלים במדפים אבל לא מתחייבים לקנות או ליצור קשר. כי לפעמים, ביקור אחד פשוט לא מספיק. אבל לרוב הם שוכחים או לא מתכוונים לחזור, ואת מאבדת אותם במרחבי האינטרנט הפראיים.